Skab værdi både for din virksomhed og for dine kunder

Operational excellence er ikke kun et salgbart begreb, som benyttes i tide og utide. Operational excellence er et fundamentalt ledelsesmæssigt værktøj, som understøttes i hele virksomhedens kultur. For at højne værdi både for din virksomhed og dens indtjening og ligeledes for dine kunder.

At drive en lønsom virksomhed

At drive virksomhed kræver viden på mange organisatoriske plan. Det er ikke bare at være god til at sælge sine varer, hvis det man sælger ikke fremstår af god kvalitet, men også ej heller til konkurrencemæssige stærke priser. Et godt virksomheds fundament, gør at man kan omstille sig hvis nødvendigt, så ens virksomhed fremstår sund og robust samtidig med at man løbende skaber vækst og værdi for sine kunder med operational excellence.

Som virksomhed skal du leve af dine kunder

Kundepleje er vigtig for din virksomheds renomme. Det skaber god omtale og det er dem, du som virksomhed skal leve af. Og gerne længst muligt, hvis du ønsker at din virksomhed skal bistå mange år fremover. Er din virksomhed gået lettere i stå, så kan det være sundt at få andre øjne til at se på din virksomhed. Det kan skabe nye input, som du ikke selv havde øje for.

Ind til kernen eller benet

Måske det også kan være medarbejdere som trænger til ny viden eller fornyelse for virksomhedens fortsatte drift. Til tider kan det blot være et tandhjul rent symbolsk, der skal justeres eller drejes på for, at I som virksomhed igen er tilbage på sporet. Denne form for investeringer er kun et sundhedstegn, så hellere ræk hånden ud for operational excellence, før det er for sent. Det kan være givtigt, at få belyst sin virksomhed fra flere ender og kanter. Ligeledes besparelser som kan høstes på den lange bane.

admin